Annons:
Etikettläkemedel-naturläkemedel
Läst 10153 ggr
Pandi
2010-03-12 12:21

Laxabon

Hej!
Jag ska på måndag dricka två liter laxabon på två timmar. Och ytterligare två liter på två timmar på tisdagsmorgon. Och nu undrar jag, det är kanske en privat liten fråga, men jag måste få veta.
**Hur snabbt verkar Laxabonet? Och hur upplevde ni själv tömningen?
**På bipackssedeln står det inom 4 timmar. Men det låter lite länge tycker jag. Jag ska nämligen genomgå en kolostopi på tisdag klockan 14.00
Jag är lite av ett konstrollfreak och vill veta hela proceduren innan den sätter igång. Jag vill helt enkelt vara förberedd..
Dela gärna med er av era erfarenheter av kolostopi och så.. (Jag har läst inlägget om kolostopi lite längre ned, men jag tyckte inte det framgick hur ni verkligen upplevde allt..)

Mig får dom gärna pumpa i hur mycket lugnande och smärtstillande som helst, annars får jag panik.. Haha..
Vill verkligen inte genomföra detta, men det är ett måste eftersom jag börjar ledsna på min mage nu..

Tack på förhand :)

Annons:
Chestnut
2010-03-22 17:18
#1

Hur har det gått?

Med vänliga hälsningar
Chess

Pandi
2010-03-24 19:53
#2

Det gick bra :) Jag överlevde, fick i mig 3,5 liter iallafall. På tisdagsmorgonen var jag inte så sugen på den andra litern direkt. Tarmen såg fin ut, alltså inga inflammationer osv.. Så läkaren tror att det är IBS eller liknande. Väntar på provsvaren :)

Upp till toppen
Annons: