Annons:
Etikettallmänt-mage-tarm
Läst 2484 ggr
Emmsan84
9/18/14, 10:30 PM

Hjälp?

Hej! Har haft lite problem med magen, från och till nu i ca 2 månader. Vandrande värk runt i magen, kramper i buken ( lik menssmärta) svullen mage, lös i magen varvat med hård i magen. Allmänt obehagligt tillstånd i hela magen. Sökte hjälp och fick omeprazol. Mina prover visade inget onormalt, blodprover, urinprov och undersökning både vaginalt och rektalt ( ej rektoskopi) Har börjat känna mig bättre i magen nu dom senaste veckorna. Ingen direkt värk eller svullnad längre. YaaY!! MEN.. sen idag när jag skulle gå på toaletten tyckte jag mig se lite rött blod runt avföringen!! Tror mig haft det en gång tidigare men sedan försvann det och allt var som vanligt igen.., Det känns inte som det handlar om en spricka då jag har haft det tidigare och då har det endast varit lite blod på pappret samt gjort sjukt ont. Bäst att söka hjälp igen? Vad tror ni?

Annons:
Nils52
9/19/14, 9:57 PM
#1

Skulle vilja råda att testa  "Vita Biosa"   mer info på hemsida : www.biosa.se

eller  www.greenfoot.se        Fanns ett reportage om medlet  i tidningen

2000-Talets Vetenskap   Nr2/ 2008       (2000tv.se)

fridelfina
9/19/14, 10:37 PM
#2

Har du ätit nåt rött, rödbetor, paprika eller annat? Om det inte bara var så en enstaka gång och du är orolig tycker jag att du kan kontakta doktor nästa vecka och kanske får lämna avföringsprov (om du inte redan gjort det) så du slipper gå och oroa dig

 
 

Upp till toppen
Annons: