Annons:
Etikettibs-irritable-bowel-syndrome
Läst 6272 ggr
bringemin
2014-09-24 12:27

Cynaramin

Någon som provat detta mot sina magproblem? Hittar inte så mycket info på internet förutom butiker som vill sälja. Såg en annons i ett reklamblad idag om att besvären hade minskat med 88% för personer med magproblem som hade testat detta i en studie…. Tacksam för svar =).

Annons:
dementia
2015-11-08 00:09
#1

Puffar denna gamla tråd, någon som testat nu då kanske? :)

Urhasten
2015-11-13 14:38
#2

Jag har precis köpt det. Jag är mycket tveksam så här i efterhand. Det är framtaget via alkohol och det känns onödigt att belasta njurar och andra organ, när min medicin redan gör det.

Dessutom står det i bipacksedeln att läkemedlet inte ens är säkrat enligt GMP (https://lakemedelsverket.se/malgrupp/Foretag/Lakemedel/Tillsyn-och-uppfoljning---GMPGDP/Tillverkning-av-lakemedel-GMP/). Så jag känner mig faktiskt skeptisk. 

Då känns FitLine betydligt mycket säkrare, med hög kvalité och testar sina produkter frivilligt. FitLine är dock inget som jag har testat själv, men har en vän som lyckats övertyga mig att äntligen testa. Jag tror det viktigaste som finns är att hålla sig till läkemedel som är så rent och säkert som möjligt. Utan tillsatser, en så skonsam tillagningsväg som möjligt, etc.

Probipet - en mage i balans ger friska hundar och katter ❤️

Upp till toppen
Annons: