Annons:
Etikettallmänt-mage-tarm
Läst 2092 ggr
I want to belive
2015-05-01 07:03

Bajs prat... Stress .. cancer .. eller ibs?

Det började med att jag vart stressad pga skadedjur tror jag.. Då började jag skita dåligt efter kvällsmaten.. Dagarna gick och jag började skita illa efter frukost och kvällsmat.. sen började jag skita illa efter varje sak jag åt.. Detta pågick i ungefär en vecka , sen kom anticimex, ingen skillnad , sen helt plötsligt Så började det komma blod med i toabesöken.. fick tankarna om magsår pga stress.. Men nu i dagens läge , inge blod , MEN .. jag skiter ju förfan bara brungult slem !? Jag kan tillägga dessa saker också : Jag sover knackigt pga små barn (bebis på 4 månader ) Jag har bytt P-piller Men jag tycker inte att det ska ha ändrat mina toa vanor… min mage bullrar och låter massor , får springa flera ggr om dagen.. och vad man en söker på på Google så har man ju cancer.. suck .

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

Annons:
I want to belive
2015-05-01 07:05
#1

Justja , kan tillägga att jag har rasat i vikt en hel del enda sen det började

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

VildaVittra
2015-05-01 07:38
#2

Det kan vara en mängd saker som salmonella osv, så gå till doktorn och ta med ett avföringsprov. 

Viktraset kan ju bero på graviditeten, det behöver ju inte vara cancer. 😉

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

I want to belive
2015-05-01 08:02
#3

#2 jag stod rätt stilla på vågen innan detta började..

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

Jensknut
2015-05-02 08:04
#4

Har läst någonstans att gult slem tyder på bakterietillväxt. 

Värt att kolla hos läkaren i och med att du har rasat i vikt är också glutenintolerans samt i mitt eget liknande fall mjölkprotein. Det är inte säkert att deras prover visar något, även om de gärna vill tro det, så prova även på egen hand att utesluta dessa saker i några veckor åt gången och se vad som händer. En åt gången, då det är osannolikt att du på samma gång blivit intolerant mot båda.

Upp till toppen
Annons: