Annons:
Etikettallmänt-mage-tarm
Läst 2168 ggr
majlar
2015-06-03 09:55

Reflux

Har konstaterat reflux, även IBS och igår hade jag ätit något som inte var bra, troligtvis en Ipren innan jag lade mig, och vaknade med fruktansvärd kramp mitt i bröstet, blev livrädd och trodde jag hade fått något åt hjärtat, jag låg en stund och kände efter. Efter en stund gick jag upp och drack ett glas samarin, sen blev det fart på magen, det lät som åskan gick, magen levde rövare och då insåg jag att det var luft, som krampade i tarmarna.  Sen hade jag ett riktigt spruttanfall i en timme ungefär. Hunden gick ut och la sig i ett annat rum.  Jag somnade till slut.

Annons:
mimåne
2015-06-03 11:44
#1

Hur fick du konstaterat reflux? Vi misstänker att jag kan ha det också. Läkaren hittade nyligen en större mängd galla som istället för att åka ner, hade den tryckts upp i magsäcken på mig.

Medarbetare på akvariefisk ifokus

majlar
2015-06-03 13:57
#2

Jag fick ha en slang genom näsan och ner i magen, ett dygn, där såg dom att det läckte, magsyra upp i halsen när jag sov.

majlar
2015-06-03 13:58
#3

Kan tillägga att jag hade svår halsbränna och det sved rejält i bröstet.

mimåne
2015-06-03 14:55
#4

Okej på så vis. Jag har inga problem med halsbränna eller sura uppstötningar direkt. Det har bara krånglat med den passagen där gallan har kommit upp i magsäcken.

Medarbetare på akvariefisk ifokus

Upp till toppen
Annons: