Annons:
Etikettlaktos-glutenintolerans
Läst 2415 ggr
fluffyrat
2015-09-04 13:34

Gluten

Jag har börjat misstänka att jag kanske är glutenintolerans eller liknande, min pappa är det så det vore inte så konstigt om jag också kan vara det. Har haft problem med magen i hela mitt liv så jag är som sagt osäker, vill inte testa mig fören jag är lite säker i alla fall. Men på senaste tiden har jag börjat bli jätte lös i magen, börjat må lite illa samt jag minskar i vikt fast jag knappt rör på mig, har inte ändrat min kost så mycket heller. Men jag skulle helst vilja veta vilka symptom NI hade innan ni slutade med gluten? min mage beter sig som min pappas innan han fick veta att han var det så det är därför jag misstänker det. Ni behöver inte skriva att jag borde gå och kolla upp det, för det lär jag nog göra, men jag vill gärna veta era symptom först så jag är lite säker i alla fall att det kan vara det.

//Fluffyrat Gris

Annons:
Agal
2015-10-09 09:49
#1

Reagerade med diareer, magont och trötthet. Mår mycket bättre utan gluten

grandma
2015-10-09 18:40
#2

Mina prover har aldrig visat att jag är glutenintolerant men trots det har min mage blivit mycket bättre samt att mitt ständiga illamående försvann. Likadant med en vän till mig som mått dåligt i 6 år och testade att sluta med gluten. Det försvann. Kan tillägga att jag äter Lchf sen April 2014  och gjort två faecestransplantationer som hjälpt mig att få rätsida på min svåra IBS och därmed inte skov av Crohns på ett år. Tidigare hade jag problem hela tiden.

   "   Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "

                           // Nalle Puh// 

Upp till toppen
Annons: