Annons:
Etikettallmänt-mage-tarm
Läst 3474 ggr
Jungfru82
9/26/16, 12:43 PM

Magkatarr

Har mått konstigt i ca två veckor och mått illa och i torsdags fick jag åka hem från jobbet fast nu är jag mycket bättre…vad det är vet jag inte kanske är det magkatarr men jag har varit dålig på att äta ofta det brukar vara för många timmar i mellan men nu när jag varit hemma så har jag ätit oftare och har också märkt att om jag väntar för länge med att äta så kommer illamåendet fram igen…någon som känner igen?

Annons:
Zadeira
9/26/16, 1:45 PM
#1

Lite för lite info för att kunna säga om det är magkatarr. Är det bara illamående?

Det kan också helt enkelt vara så att kroppen reagerar på att du äter för sällan och blodsocker sjunker och du då blir illamående.

Nils52
9/27/16, 9:27 AM
#2

Funderar också att det kan vara att blodsockret sjunker. Försök att ta ett mellanmål med 2-3tim mellanrum.  Sen skulle jag själv testa KS (kolloidalt silver). Sen kan det ju vara nåt du inte tål, gluten?  Läste helt nyligen att vete inte alls är bra, innehåller gluten.  Mer info: http://www.realfarmacy.com/reason-toxic-wheat/

Jungfru82
9/30/16, 8:10 PM
#3

Jo men för tillfället så kommer illamåendet efter maten…då jag slutade röka för ett bra tag sedan så var det en som nämnde förstoppning för mina symtom tyder på det men jag ska till läkare nästa vecka…i förra veckan då jag fick åka hem så hade jag tagit för många novaluzid och illamående kommer då

ks172
9/30/16, 10:30 PM
#4

Man ska undvika stark, syrlig, stekt mat, försöka att minska på kaffe, stressa mindre.


Jungfru82
10/5/16, 6:50 AM
#5

Var hos läkaren igår och mina symtom liknar laktosintolerant så nu ska jag försöka utesluta det under en månad så får man se

Upp till toppen
Annons: