Annons:
Etikettstomi
Läst 4008 ggr
Lindomemarinmotor@gmail.com

Råkat ut för en läkare som hade en dålig dag

Hej på er,september 2015 gjorde en läkare en titthålsoperation på mig han skulle fixa en nytt bråcknät på mig men lyckades med konststycket att på något klantigt sätt göra hål på min tjocktarmen, jag åkte hem glad ihågen dagen efteråt fick jag en fruktansvärd magvärk, ringde Lundby Capio sjukhus och bad om hjälp, den hjälp jag fick därifrån var att kontakta östrasjukhuset jag åkte ambulans dit på morgonen hade tur att det fanns en läkare som kunde konstatera vad som hänt, bukhinneinflammation det blev akut operation, efter ca tio dagar fick jag åka hem med stomipåse och några fistelpåsar och en 15 cm kortare tjocktarm låg som ett kolli hemma ,efter åtta dagar fick jag blodförgiftning och en varböld upptäckes låg sedan i flera månader innan jag fick en läkare som verkligen tog tag i saken , jag blev opererad en gång till där dom tog bort det nät som Lundby skulle bytt ut men det enda han lyckades med var att lägga ett nytt nät vid det gamla som dom skull bytt ut, gick ner ca 18 kg får 80 kg, efter en hel del Telefonsamtal med Capio så tyckte dom att dom inte skulle lexmarianmäla skadan . läkaren var ju en sk expert på bråckoperationer?? Dom som bestämde att inte lexmariaanmäla detta var en psykolog och en ortoped, så kontentan av detta tänk efter om ni funderar på att operera er på Lundby Capio sjukhus, mvh lars-göran

Annons:
Lindomemarinmotor@gmail.com
#1

Det kommer mer i samma händelse lite längre fram

TjockaBerta
1/4/17, 7:38 PM
#2

Anmäl om du vill det. Det ska ingen annan avgöra.

>>>Malum domesticum<<<

Lindomemarinmotor@gmail.com
#3

tack ,jag har redan anmält det till ivo

aneri
1/5/17, 11:58 AM
#4

Jag hoppas att du får en ordentlig skadeersättning. För det måste väl finnas försäkringar för felbehandling. Hälsan är viktigare än pengar, men det är ju bättre än inget.

Jag önskar dig allt gott.

Lindomemarinmotor@gmail.com
#5

Tack anneri, jag har fått en del ersättning men det är en bråkdel av vad jag tycker att jag skall ha, i nästan ett år gick jag emellan tv och sängen o tog morfin i mängder, vilket jag håller på med ännu, bara tråkigt att klantiga läkare kommer undan så lätt, mvh lars-göran

Upp till toppen
Annons: