Annons:
Etikettallmänt-mage-tarm
Läst 5597 ggr
Eda
1/22/17, 6:31 PM

Förklaring till överaktiva tarmar & gaser

I magasinet MammaFitness läste jag en artikel som handlar om orsaker till varför man plötsligt besväras av täta gaser och täta tömma-tarmenbesvär.

Om sajten som jag inte kände till läste jag om initiativtagare Olga Rönnberg följande:

”MammaFitness blev till hemma i vårt kök för sex år sedan. Som personlig tränare och nybliven tvillingmamma (fem totalt!), med målet att snabbt komma tillbaka i form, insåg jag att det nog var en bra idé att samtidigt också hjälpa andra mammor i samma situation. Eftersom jag fortfarande var mammaledig blev lösningen att ge kost- och träningsrådgivningen online, till en början via mejl men rätt snart via en egen webbsajt.

Sedan dess har MammaFitness vuxit, vi har blivit många fler högt kvalificerade Medarbetare, tränare, dietister och nutritionister. Tusentals mammor fått hjälp med att sluta banta, söka snabba fix och köra oändliga cardiopass. Vi står för bra allsidig kost som hela familjen kan äta, styrketräning för att bygga upp kroppen, korta effektiva cardiopass. Resultat så snabbt som möjligt och så säkert som möjligt utan konstigheter, är vårt framgångsrecept.”

Länk till artikeln: https://mamma.fit/2016/12/02/tarm-alarm-darfor-behover-du-ga-pa-toa-oftare/

♿ Blogg om hjälpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsättning. www.handikapptips.wordpress.com

👗 Blogg om tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning. www.textilochtips.wordpress.com

🌺Bloggarna är ideella, jag säljer inget och har ingen ersättning från butiker.

Annons:
Nils52
2/2/17, 11:28 AM
Upp till toppen
Annons: