Annons:
Etikettallmänt-mage-tarm
Läst 1338 ggr
Excutingsong
2017-07-03 15:35

Magproblem tillbaka igen

Har sen tidigare problem med magen.. tänkte höra lite mer er kunniga, vore jättetacksam för svar. Haft det ganska jobbigt ett tag. Har haft väldigt gul och slemmig avföring men som på något vis blev bättre med omeprazol och antidepp.. men nu börjar det jävlas igen, precis som förut så jag börjar tvivla på om det var medicinen som hjälpte mig. Gul avföring, får springa på toa på morgnarna. Ont under revbenen, ibland vänster sida och nu högersida, strålar ut i ryggen och är uppblåst. Får uppstötningar som är sura. Är orolig för bukspottskörteln, gallan och levern.. men har tagit prov på alla dessa via blod. Leverprovet är lätt förhöjt men allt annat är bra. Även en skiktröntgen av hela buken akut med kontrast. Kan jag släppa att det är nå fel på galla lever och bukspott trots dessa symptom? Snälla

Annons:
Excutingsong
2017-07-03 15:38
#1

Tillägger att jag har mycket hjärtklappning när detta äger rum.. sjukdomskänsla. Trött och fryser men aldrig feber.

Excutingsong
2017-07-03 15:38
#2

Tillägger att jag har mycket hjärtklappning när detta äger rum.. sjukdomskänsla. Trött och fryser men aldrig feber.

[Wijnja]
2017-07-03 16:36
#3

Brukar få gul avföring inget farligt har du ibs

Niseeu
2017-07-03 16:59
#4

Du har fått göra mycket undersökningar och tester som visar att allt ser bra ut vilket vore bra att lägga fokus på när du mår som värst. Bukspottskörteln och gallan har testarna visat ser bra ut om jag förstår det rätt och då har du inget att oroar dig över där. Du skrev att levern var lätt förhöjd vad sa läkaren om det? Eftersom du gjort så mycket tester behöver du inte oroa dig över din gula överföring även om det är jobbigt. Har du pratat med din läkare om din oro som du beskriver i ditt inlägg? Din oro och stress över vad som kan vara fel kan mycket väl vara orsaken bakom din hjärtklappning det är inte ovanligt. Har du pratat med din läkare om hjärtklappningen? #3 Gul avföring kan var orsak till sjukdom så jag skulle inte skriva att det är ofarligt.

Upp till toppen
Annons: