Annons:
Etikettallmänt-mage-tarm
Läst 2270 ggr
I want to belive
6/30/15, 11:22 PM

funderingar..

Hejhej . Jag skrev här för några månader sen , ang om att jag var rädd för att jag hade cancer etc för att min mage och så var galen . Jag kontaktade läkare via telefon och dom tyckte jag skulle testa gluten och laktos fri kost i 2 veckor , Oh det gjorde jag , jag mådde mycket bättre , hade inte mått så bra på många år , men … så vart jag dålig igen , inte lika dålig som jag var då . Jag är inte lika dålig nu som då , men min mage är fortfarande helt crazy , nu blir det äckel varning ! Det typ… bubblar ut Slem och ibland lite blod när man typ släpper sig på toa.. Skiter mer normalt en gång i veckan.. Innan jag igen tar ett nytt försök o få en tid hos läkaren , hur är det crohns och Ibs börjar ? Alla detaljer är tillåtet ! 😂

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

Annons:
Jensknut
7/1/15, 9:17 AM
#1

Sådär var det för mig också, med slem och blod. Blev aldrig riktigt klok på vad det var, UC sade läkaren, något han senare ändrade till Crohns. Tror inte att han vet riktigt, men jag blev bättre av medicineringen (kortison) och att sluta med gluten och mjölk. Nu tar jag asacol (antiinflammatoriskt) och azathioprin (immundämpande) och mår ganska skapligt. Vilken färg är det på slemmet om du försöker räkna bort blodet?

I want to belive
7/1/15, 9:32 AM
#2

#1 det är brun-gult , kan man dö av UC eller crohns? Är det farligt ?

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

Upp till toppen
Annons: