Annons:
Etiketttips-råd
Läst 3411 ggr
ostbollen
9/16/15, 5:34 PM

Min mage låter underligt!

Hej hej! På sista tiden har min mage börkat låta väldigt mycket. Inte på det sättet som när man är hungrig utan det liksom "bubblar" i den. Jag kan både känna och höra det tydligt och börjar bli orolig på vad det kan vara! Det är lite nedanför naveln så kan det ha något med min mestration att göra? Jag har haft problem med förstoppnig sedan… Ja, hela mitt liv! Är det något som kan spela in? Just nu är jag dock inte förstoppad då jag har börjat med Activia som funker super för mig! Borde jag kolla upp det? Tack på förhand! :) (ps. Visste ej vilken grupp min fråga skulle vara i eftersom jag är ny på denna sajten)

Annons:
Nils52
9/17/15, 9:34 AM
#1

Hur är det med gluten? Många tål inte det. Ta en närmare titt på denna hemsida : www.kostdemokrati.se/margareta/2013/05/31/gluten-och-mjolk/      ,men också denna sida: gluten-celiaki.blogspot.com

Nils52
9/18/15, 6:20 PM
#2

Här några tips på bra böcker : "Tarmen din hälsa" av Eva Bladh. Några andra som också är bra "Gluten & mjölk"  av Michael Håkansson. Säljs bl.a. av  www.2000tv.se/webshop

Record
9/18/15, 10:51 PM
Zepp
9/27/15, 7:34 PM
#4

Jag tror det är ett symptom på att du inte är förstoppad?

Magar låter lite till o från.. det är när kymes pumpas vidare i tarmen.

Dricker man mycket vatten så kan det ibland lite lite som om någon spolar.

Och det e det, nämligen de peraldiska rörelserna.

Vi sväljer en väldans massa luft hela tiden, rätt mycket rapar vi upp.. men inte allt och du kan det oxå låta ner luft pumpas vidare genom tarmen.

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Upp till toppen
Annons: