Annons:
Etikettot-utanför-ämnet
Läst 3039 ggr
MinnaJosefin
2015-11-24 15:07

molande värk

Hej! Har ingen aning vart jag ska lägga denna tråden, så får bli här:) Jag hat under ett par månader nu haft molande värk på vänster sida av ryggen, lite nedanför njurarna och känns som om det går midjan lite. Ibland känner jag inte detta alls, för ungefär 3 veckor sen fick jag feber och allmänt förkylt och fick då samtidigt ont och väldigt öm på det här stället. Min syster som är massageterapeut sa att det antagligen är en muskel, man känner direkt av dåliga muskler om man blir sjuk. Den senaste veckan har jag haft lite febertoppar (enligt termometern har jag inte haft feber, men har känt mig lite frossig) och då även känt av detta i ryggen igen. Kände mig dålig för 3 dagar sen men inte i förrgår. Kände mig dålig igår eftermiddag men inte idag. Jättekonstigt.. Så då är ju frågan om jag får småförkylningar som inte bryter ut och att jag då känner av en öm muskel, eller jag får feber pga en dålig muskel? Funderade även på om det kan vara en uvi.. jag har haft 2 njurbäckeninflammationer på 2 år, haft väldigt olika symptom på dessa. Ungefär samma smärta och sitter på samma ställe. Men då borde det inte ha kommit och gått under 2-3 månaders tid tänker jag.. Är det någon som kan ha ngn aning om vad detta kan vara? Är det någon som känt ngt liknande? Jag ringde min vårdcentral och hon oroade sig inte så mkt men jag ska dit på torsdag för JAG oroar mig. Mvh Josefin

Annons:
MinnaJosefin
2015-11-24 16:13
#1

Kan tillägga att en kvart efter jag stoppat i mig en 500 g Alvedon så försvinner det ömma..

Nils52
2015-11-27 12:48
#2

Utan att veta så mycket om vad det kan vara så lutar jag åt att det kan vara uvi. Detta eftersom du skriver att du haft det tidigare. Och tyvärr så är det lite så, att man ofta kan få det gång på gång.   Det jag skulle vilja rekommendera dig att börja med är Kolloidalt silver. Har själv varit med på gruppen ( Kolloidalt silver 2.0 ) det är en grupp på FB  som tar upp olika problem, och får svar från andra medlemmar. Precis sm här. Här ett utdrag från ett inlägg som gäller uvi:  Rekommenderas att ta  1 msk (matsked) KS  tas 3-4 ggr de första dagarna. Viktigt att dricka mycket vatten, som sköljer ut bakterier. Lingon eller lingonsaft är mycket bättre än tranbär. Lingon innehåller 3 ggr mer tanniner. Persiljeavkok är också bra. Hoppas att detta kan vara till nån hjälp.

MinnaJosefin
2015-11-28 09:20
#3

Hej och tack för ditt svar! Det är en muskel det är problem med. Njurarna och uvi var det inte heller, men då jag har haft mång uvi och njurbäckeninflammationer så ska jag kolla mina njurar OM jag får en till njurbäckeninflammation. ☺

Upp till toppen
Annons: