Annons:
Etikettallmänt-mage-tarm
Läst 1840 ggr
Moamoaa
1/26/16, 6:50 PM

Gråter av smärtan

Jag vet inte varför jag har ont och det är inte mensvärk då jag har mens. Det är inte vid termen men kunde inte hitta någon sida där jag kunde få bäst svar. Till att börja med så får jag kniv huggs stickande smärta som om jag har håll på vänster sidan av magen. Grejen är den att det får jag bara när jag sitter upp eller står upp/går. Det är endast när jag ligger ner som jag inte får så ont. Jag har legat och gråtit i typ 20 minuter för jag har så ont och vet inte vad jag ska göra. Någon som vet vad det kan vara eller om det är något farligt?

Annons:
Moamoaa
1/26/16, 6:51 PM
#1

Smärtat är konstant när jag sitter eller står upp och jag får väldigt svårt att andas

Aleya
1/26/16, 6:57 PM
#2

Får jag undra hur det inte kan vara mensvärk om du har mens? Låter ju lite skumt. Om du nu skrev fel och du inte har mens så kan det vara så att du har en cysta på äggstocken som gör att du har ont. Jag skulle åka in.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

[Lummer]
1/30/16, 2:27 AM
#3

Åk in genast om du inte gjort det redan. Hittar dom inget är det ju bra o det går att nysta i andra ändar men så här ska du inte ha det.🌻

grandma
1/30/16, 2:54 PM
#4

Man kan få oerhört ont av gaser i magen. Ofta stickande smärta som kan trycka ända upp mot bröstet och halsen. Det lindras ofta när man ligger ner på sidan. Prova att ligga på rygg och dra benen upp mot magen, sen pendlar du fram och tillbaka från sida till sida. Prova också att ligga på rygg i sängen och lägga upp benen  mot väggen. Du ska alltså ligga så ca 20 minuter och det gäller även pendlandet

   "   Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "

                           // Nalle Puh// 

Nils52
2/3/16, 12:26 PM
#5

Gluten?

Hur skulle det vara att försöka utesluta gluten, vete  ur kosten. Sen så kunde Kolloidalt silver vara till hjälp. Det är ju bakterie- och virusdödande.  http://ullagabay.com/2016/02/01/kemikaliecocktail-kan-ge-lackande-tarm/

Upp till toppen
Annons: