Annons:
Etikettallmänt-illamående
Läst 1659 ggr
Alina99
2016-12-31 14:17

Illamående

Hej jag är en 17 årig tjej som alltid mår ila på morgonen. Ibland mår jag även ila mitt på dagen eller kvällen. Jag har mått så är sen 2012, när jag började må så här lyckades jag inte ens ta mig till skolan på morgonen. Så jag uppsökte sjukhuset och fick akut tid då dom misstänkte borrelia… vilket det inte var. Sen har dom tagit alla möjliga prover.. järnvärde, tv-ar och allt där emellan, men det vissade ingenting. Läkaren frågade om jag var deprimerad eller mobbad osv men det är jag inte. Så jag fick svaret det kanske växer bort. Jag hade precis fyllt 13 när jag började må dåligt. Jag är 17 år nu och de har då inte vuxit bort. Detta här gör att jag aldrig kan planera något i förväg. vilket är välldigt jobbigt och att det inte är bara jag som blir drabbad utan familj, pojkvän skolgång. Så snälla hjälp har ni några tips?!

Annons:
Aleya
2016-12-31 14:29
#1

Mitt tips är att kanske ha nått vid sängen att ta innan du stiger upp på morgonen, kex exempelvis. Jag har mått alltid illa på morgonen i hela mitt liv. Kan inte äta nått innan en viss tid på morgonen. Jag dricker nått istället. Det går bättre. Testa att dricka nått istället och se om det funkar.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Alina99
2016-12-31 15:06
#2

Tack för tipset ska definitivt testa ♡

Upp till toppen
Annons: