Annons:
Etikettallmänt-mage-tarm
Läst 3889 ggr
Kangoo
3/1/17, 11:57 PM

Magont

Hej, jag har sedan 1 månad tillbaka haft ont i magen. Det som ett tryck som kommer och går precis nere på revbenen, på båda sidor. Men nu har jag börjat få ont i magen oxå.. den känns som den är spänd ungefär. Har det lite svårt med andingen oxå inte jätte svårt men ibland, men det kan oxå vara att jag inte tränar.. Undrar bara om någon känner igen symptomen, och vad det kan vara ? ( är en kille på 16 år )

Annons:
2Sirius
4/11/17, 1:03 AM
#1

Hmm… Snarlikt… Har själv haft Lamotrigin, Voxra, Ritalin och Elvanse alla 4 läkemedel för psykisk ohällsa, i samband med användning av dem, så har jag haft ömma muskler, ömma punkter på bröstkorgen, öm punkt på solar plexus (mitten av bröstkorgen, precis under benen), och visst illamående. Har du inte mediciner, kan du vara stressad? Skulle även kunna vara näringsbrister på Tex. Vitamin B6, C Mineraler, Kalium, Kalcium, Magnesium Aminosyror, L-tryptofan, DL-fenylalanin, D-fenylalanin.. Äter du mycket "skräpmat", och inte så mycket näringsrik? Känner annars inte till några sjukdommar med de symptomen.

!ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ?ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

2Sirius
4/11/17, 1:10 AM
#2

Jo, glömde nämna, har i perioder med medicinerna, också haft svårt för att ta ljupa andetag, de blir bara halva… Kan du dra dig till minnes något som förändrades för ca 1 månad sedan i ditt liv, rutiner, vanor, omgivning…..?

!ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ?ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Upp till toppen
Annons: