Annons:
Etikettallmänt-mage-tarm
Läst 2604 ggr
meraflis
6/26/18, 10:54 AM

parasiten från helvetet blastocystis

hej  jag heter tony och kämpar mot blastocystis sedan 1 år…

jag fick konstiga symptomer i mitten av förra året…det började med att jag fick en uppsvullen mage .. svårt med både avföring och urinering…efter ett par veckors undersökning och andra avföringsprovet så visade det sig att jag har blastocystis i tjocktarmen..läkaren skrev ut flagyl 400mg .Men efter tre dagar så tog antibiotikan fel på mig…tungan svullnade och fick feberkänsla samt blev ordentligt varm…så jag kunde inte fullfölja kuren och lade ner antibiotikan…men i samma veva hände något med kroppen både bra och dåligt….det bra var att jag började kunna urinera/kissa igen och har kissat bra sedan dess men det dåliga var troligtvis slogs allt immunförsvar ut….blev svag, trött, fick kraftig yrsel emellanåt ,kraftiga svettningar  i 3-4 månader innan svettningarna minskade mot varm i kroppen ibland .De  enorma gaser i magen med 3-4 olika konsistenser i avföringen under en vecka har med tiden minskat men inte avtagit helt ännu..de dåliga bakterierna med blastocystis  stör fortfarande min kropp men inte lika kraftfullt…har succesivt byggt upp mig med att jag äter sunt ..kokt mat som fisk,fågel och kokt kött mycket fibrerrik mat och grönsaker..äter fullkornspasta och potatis endast ibland …ingen alkohol eller sötsaker/ mjölk …..har börjat nu med ibland laktosfri ekologisk A-fil samt att jag tar olika ört extrat har sedan dess  hjälpt mig…jag har blivit starkare med tiden men är fortfarande orolig över att de gamla symptomerna skall komma tillbaka då jag fortfarande  har parasiten kvar i kroppen dock inte lika kraftfull.. men ….den finns där… svettningarna har bytts ut mot varm i kroppen.. ibland är jag  kraftigt seg i huvudet när jag stiger upp på morgonen eller efter en siesta…typ som jag e riktigt bakfull efter en hyfasd fylla..tagit tre avföringsprov som visade efter negativt men det fjärde visade positivt…den verkar vara en seg parasit… en beskrev den som :  PARASITEN FRÅN HELVETET

har  läst att det finns bra kurer mot parasiten i Australien där den är ganska vanlig

tar gärna emot tips och råd : kanske kan jag ge tips  till den som befinner sig i samma sits..

hälsningar från envis och hoppfull kille

Annons:
aneri
6/27/18, 7:56 AM
#1

Jag kan inte hjälpa dig men om du har Facebook så kan du be om hjälp hos den här gruppen, som drivs av duktiga homeopater och näringsterapeuter. Det de inte kan och vet är inte värt att veta.   Lycka till. ❤️   https://www.facebook.com/groups/Bodycleansesweden/?ref=group_header

meraflis
6/29/18, 4:33 PM
#2

tack  … :-)

Ary
9/2/18, 2:59 PM
#3

Enligt vården ska den här typen av infektion som regel vara självläkande. Om det är så att de verkligen inte har blivit av med den så tycker jag att du ska boka ett läkarbesök och be om nya prover, visar de positivt så får du be att bli remitterad till en infektionsklinik.

Upp till toppen
Annons: