Illamående
Hej allihopa!
För några månader sen skrev jag om att jag mådde så fruktansvärt illa på morgon och kväll. Jag försökte få mina föräldrar att ta mig till doktorn men det gick över efter ungefär två och en halv vecka. Efter det mådde jag ganska bra mådde illa några gånger men det var inte lika illa som förut.
Men nu har jag börjat få tillbaka illamåendet men nu mera är det bara på kvällar och inte lika illa som förra gången. Min syster slutade äta bara någon månad innan jag började må illa och det har bara blivit värre och värre. Hon har alltså fått anorexia. Jag såg på henne hur jobbigt det var för henne att äta och jag tyckte att det var så jobbigt att se henne så. Det var några gånger jag kom gråtandes till skolan för att jag var så orolig för henne. Och jag tror jag sa det förra gången men jag bor inte i Sverige utan jag bor i Malaysia och jag hatar att bo här. Det är klart att jag älskar mina klasskompisar och allt det men jag vill verkligen bo i Sverige och inte Malaysia. Och jag har börjat känna mig deprimerad känner ingen lust att göra någonting vill bara stanna hemma hela dagarna. Jag tror det är därför jag mår illa, för att jag börjar bli deprimerad. Jag vet inte om det stämmer och vill veta vad ni tror. Skulle vara väldigt tacksam för svar❤️