Hjälp mig!
Hej!
jag har precis fått veta av min läkare att jag har tarmslemhinna blandat med mig magslemhinna i min magsäck :S är de någon som har samma diagnos eller nån koll på de? jag har haft problem med mage och tarm sedan jag föddes :( mitt liv har därför varit ganska värdelöst eftersom jag aldrig vill följa med på saker för att jag är rädd för att få ont:( smärtan kommer och går varje dag:(
Medarbetare på ExotiskaDjur.ifokus, TV-Spel.ifokus och papegojor.ifokus!
Att förstå är att förlåta
Hejsan!
Förstår att det måste vara jobbigt. Vad sa läkaren om behandling och så? Kan man göra något för dig?
Berätta gärna, detta är nytt för mig.
Kram

ingen aning än de är jätte nytt för mig med:S jag ska uppdatera när jag vart hos läkaren!

Jag är trött på att alltid få ont när jag äter :(
jag låg inne på sjukhus för lite mer än en vecka sen och då hade jag dropp! fan va skönt de var, jag har aldrig mått så bra förut!
har även fått veta att jag inte kan operera bort "prickarna" (tarmslemhinnan) så vad kan jag göra då:( ingen medisin hjälper ju.
jag gråtare varje dag av smärta och ingen i min närhet värkar förstrå riktigt hur jobbigt det är.

Hej,
låter riktigt jobbigt det här. Jag har aldrig hört talas om detta innan och vad jag förstår så verkar de inte riktigt veta hur de ska kunna hjälpa dig?
Jag låg också inne för ett tag sedan med dropp och förstår precis vad du menar med att det var så skönt att slippa smärtorna som kom när man åt. Men det är ju ingen bra och långvarig lösning tyvärr.
Jag hoppas verkligen du får bra hjälp inom det snaraste! Krya på dig!
Hälsningar Jolina

#4 tack.
Tänk om man kunna få gå med dropp en vecka ibland så man lixom fick känna att livet faktist kan vara skönt..