Mag- & Tarmsjukdomar iFokus

Mag- & Tarmsjukdomar

Etikettövriga-diagnoser-och-tillstånd
Läst 5503 ggr
Tesa66
0

Andra sjukdommar.

Hur många av er med magåkommor har även andra sjukdommar? Själv fick jag ont i hela kroppen o en del andra symtom ca ett år efter min crohns ble diagnostiserad. Efter mycket om o men har jag även fått diagnosen fibromyalgi.Det är till 90 % säkert crohns som triggat igång fibron.Det verkar vara ganska vanligt.

fenixthebasketcase
0

Jag har lite allt möjligt. Men menar du vad som tillhör magen eller andra sjukdomar?

starhawk
0

Jag har IBS men inga andra åkommor

Värd för Knivtillverkning  & Slöjd iFokus

Eija
0

Magen har jag haft problem med redan när jag var omkring 16 år, då var det mycket magkatarr…och det har jag haft hela mitt liv, och det vet man ju beror på stress, samt att jag åt inte som man skulle….Men dessa saker kom ifrån att jag hade en svår uppväxt….

Och idag har jag opererats bypass av hjärtat. och den är ju oxå relaterad till stress…..samt att man nu har fåt diagnosen diabetes II, fast det tror jag att jag har fått av att jag sluta röka för ca tre år sen och har gått upp i vikt…och hjärtoperationen gjordes för ca två år sen, med komplikationer som gjorde att jag var väldigt sjuk långt efter…så inte var det heller bra för vikten….

Nä nu känner jag mig som en gnällspik….he, he, he,….inte min mening…Glad