För mer toaletter.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag maila SL precis och sa att jag ville att de skulle göra toaletter på alla pendeltågs och tunnelbanestationer. Sa att vi som åker är deras kunder och det är dags att de visar lite service och kund bemötande. Sa också att de skulle tänka på alla som behöver en toalett snabbt tex de med överaktiv blåsa.
Kan inte alla här maila dom och på olika sätt, med olika synpunkter berätta att de också vill ha toaletter på alla pendeltågsstationer och tunnelbanestationer. Fler kan påverka tillsammans. Skriv gärna här och berätta om ni har mailat dom också. Vore nice att veta hur många som skriver till dom och så. Länken nedan är till SL och hur man kontaktar dom.
sl.se/sv/Verktyg/Kontakta-oss/ Vore snällt om de som inte åker med SL, även kan maila dom ändå. För att hjälpa oss som åker med SL lite på traven. Det vore jätte snällt. Tack på förhand!
Med vänlig Hälsning
Lisa Gustavsson

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Bra ide, det behövs fler toaletter överallt tycker jag. Och att om man har problem kan få någon sorts poletter eller liknande då man kanske inte alltid har en femma.
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z