Mag- & Tarmsjukdomar iFokus

Mag- & Tarmsjukdomar

Etiketttips-råd
Läst 7004 ggr
Wisby9211
0

Illamående

Jag har sen 2 veckor tillbaka mått illa och nu dom senaste 2 dagarna har det bara ökat, jag mår illa så jag vill spy men kan inte =/

Är hungrig men illamåendet sätter stopp för att äta, Dock äter jag lite ändå då min kropp behöver näring som allas kroppar!

Jag är trött, blir trött redan vid 4 på eftermiddagen och det spelar ingen roll hur länge jag sovit eller vad jag gjort på dagen =/

Vet nån här inne vad det kan vara? Går det nån sjukdom just nu? Eller är det nått annat?

Kan tilläga att jag och killen försöker bli med barn men verkar inte gå så bra så kan vara lite stressad av det men kan inte tänka mig att det skulle vara magkatarr då jag inte har så många symptom

Madeleine - Medarbetare för Pudel.ifokus!

[hyperiion]
0

Du är säker på att du inte är gravid? Det låter nästa så. Annars kan det mycket möjligt att de är stress som gett dej magkatarr.

Wisby9211
0

Har testat men dom visar negativt så tror inte det. skulle det vara magkatarr så har jag typ inga symptom och har varit mycket mer stressad förut utan att ha fått det om jag säger så :P

magkatarr symptom som jag har är sura uppstötningar + illamåendet :P

Skulle jag vara gravid så skulle jag vara i nån vecka och magen har inte ens förändrats. :S

Madameh
0

Köp Omeprazol på Apoteket. Känner du nåt mer konstigt med magen? annars kan du dricka varmt citronvatten med honung brukar hjälpa mot illamående.

Det finns även Postafen mot illamående. Lycka Till!

Wisby9211
0

känner en pulserande och stickande känsla i magen vissa dagar bara! 
Tack det ska ja kolla efter :)

[hyperiion]
0

Gör som #3 säger:) Blir du inte bättre så kolla magen hos läkaren. Det kan ju faktiskt vara något som är fel också.

Wisby9211
0

Det ska jag göra! :)

Madameh
0

Den där stickande känslan är den mer brännande eller mer pulserande? Kan vara att tarmen är lite inflammerad eller irriterad. Försök ät Verum hälsofil. En annan bra grej är också Probiotika för magen. Lycka Till!

Wisby9211
0

Mer pulserande känsla. Ska göra ett gravtest snart för att utesluta det :P

[hyperiion]
0

Låter bra tycker ja:)

[SporeDiatrymisss]
0

kanske nån parasit?

Wisby9211
0

grav.testet var negativt och har ännu inte hört något av läkaren kontaktade honom idag igen och hoppas på svar innan helgen!

Madameh
0

Har du börjat med en ny diet? Har du tagit någon slags medicin?