IBS SUNWIC
Jag har haft mag- tarmproblem med svåra diarréer under många år och har nu hittat detta mirakelmedel. Jag blandar en msk i vatten och dricker detta till middagen (smakar ingenting). Jag har även ätit Losec under många år men det behöver jag inte längre när jag nu tar detta pulver 1 g /dag. Finns att köpa på en del apotek och även beställa på nätet. Jag rekommenderar verkligen att ni som har mag- tarm-problem med typ IBS eller liknade att prova detta pulver.
Sunwic IBS
Sunwic är ett kosttillskott för dig med IBS. Sunwic innehåller 80% lättlösliga kostfibrer från guarbönan där fibrerna består av en lång kedja av galaktos och mannos. Sunwic hjälper till att öka mängden nyttiga bakterier i tarmen vilket leder till att de dåliga bakterierna inte får plats att föröka sig. Sunwic löser sig mycket lätt i all dryck och är nästan helt smakfri för behagligt intag.
jag har precis köpt det efter att du tipsade om det i en annan tråd, tack :-) Probiotika funkar jättebra på mig, så om jag kan göra miljön bättre i magen och tillgodogöra mig det lättare med hjälp av Sunwic är det ju fantastiskt!
#1 Du får skriva och berätta hur det funkar. 🙂 Läste på ett annat forum om det och den som provat där blev, om än inte helt bra men bättre.
" Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "
// Nalle Puh//